raya song

Pages

Nova A2D Skinwhite

Nova A2D Skinwhite 
Jom putih gebu hanya dalam 2minggu
bukan hanya putih tapi mencantikkan badan ;)
PAYUDARA KECIL, KENDUR ATAU LOYOT?? KULIT GELAP, KUSAM ATAU BERJERAWAT?? PUNGGUNG JATUH & MENGGELEBER?? SUSU BADAN SIKIT?? BADAN BERBULU SEPERTI LELAKI??
Jangan Gusar!! Cepat Dapatkan Nova A2D SkinWhite Sekarang!!
Produk 2 Dalam 1 Untuk Mengatasi Masalah Payudara Kecil atau Kendur Sekaligus Mampu Untuk Memutihkan Seluruh Tubuh & Memulihkan 1001 Masalah Kulit.
Selepas ini semua mampu untuk memiliki kulit puteh gebu menawan dengan payudara serta punggung mantap MELETOP bak Neelofa!!

RM 130 with free postage


Apa Itu NOVA A2D SKINWHITE?


NOVA A2D SKINWHITE merupakan makanan tambahan yang berfungsi untuk membesarkan & menganjalkan payudara serta punggung supaya kelihatan lebih menarik, seksi & mantap. Perkataan A2D adalah bermaksud daripada singkatan ayat “ FROM CUP A TO CUP D” yang merujuk kepada kebolehan Nova A2D SkinWhite untuk mengubah payudara yang kecil kepada saiz yang lebih besar & montok!
Disamping itu, Nova A2D SkinWhite juga kaya dengan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal bahawa mampu untuk MEMUTIHKANKAN KULIT ANDA SEHINGGA 4 TONA LEBIH CERAH, menjadikan kulit putih gebu bak bidadari & membantu mengekalkan keremajaan kulit anda dari di mamah usia. Kini anda mampu untuk muda 10 Tahun berbanding usia sebenar anda!
Apakah Isi Kandungan NOVA A2D SKINWHITE?
Nak tau RAHSIA kenapa Nova A2D SkinWhite sangat hebat dan begitu berkesan bagi menjadikan kulit anda PUTEH GEBU dengan payudara serta punggung mantap serta montok??? Nah, semestinya kerana FORMULA BERGANDA ramuan-ramuan semulajadi NOVA A2D yang TIDAK TERKANDUNG di dalam produk-produk lain di pasaran! DIULANG!! Kerana FORMULA BERGANDA ramuan-ramuan Nova A2D Skinwhite, ya!!

Di Bawah Adalah FORMULA BERGANDA Isi Kandungan Nova A2D SkinWhite:-
KHASIAT PEMBESARAN PAYUDARA
10X Ekstrak Pueraria Mirifica
Merupakan tumbuhan yang paling tinggi Phytoestrogen berbanding tumbuhan yang lain. PHYTOESTROGEN adalah sama dengan HORMON ESTROGEN yang memberikan ciri-ciri kewanitaan. Berupaya untuk membesar, memadat, menganjal & menegangkan payudara leper serta menaikkan pinggul serta punggung yang jatuh.
4X Ekstrak Keladi Liar ( Wild Yam)
Merupakan tumbuhan yang sangat tinggi Diosgenin berbanding tumbuhan yang lain. Diosgenin penting bagi mengaktif & menyeimbangkan hormon-hormon tubuh, mengelakkan kegemukan, mengelakkan tubuh terlalu kurus, meninggikan metabolism, membantu mengurangkan gejala pre menopause, simptom haid, meningkatkan kesuburan serta meningkatkan nafsu seksual wanita.
5X Ekstrak Betik Hijau ( Green Papaya)
Berupaya untuk menambahkan kuantiti susu badan. Dengan pertambahan susu payudara, ini secara tidak langsung menjadikan payudara semakin besar dan padat.
Bagi ibu-ibu menyusu anda sangat di anjurkan untuk mengamalkan Nova A2D SkinWhite bagi meransang pengeluaran susu badan anda.
3X Soya Isoflavones ( Soy Isoflavones)
Berperanan sebagai anti-ageing, membesarkan & menganjalkan payudara serta merendahkan risiko kanser payudara dan kanser rahim.
4X Kalsium Rumpai Laut ( Seewed Calcium)
Kalsium rumpai laut sangat mudah diserap oleh sel tubuh berbanding kalsium daripada susu & kalsium sintetik kerana saiz molekul kalsium rumpai laut yang begitu kecil. Kalsium sangat penting untuk tulang yang sihat dan kuat kerana kolagen semulajadi tubuh terhasil di dalam tulang dan rawan manusia. Dengan penghasilan kolagen semulajadi tubuh, ia membantu untuk mengurangkan risiko penyakit Osteoporosis di samping menjadikan kulit tegang, anjal dan awet muda.
KHASIAT PEMUTIHAN & KECANTIKAN KULIT
10X L- Glutathione (Reduce Glutathione)
Berfungsi untuk mencerahkan kulit sehingga 4 TONA LEBIH CERAH berbanding tona asal, mengecilkan liang pori dan menghilangkan kulit kusam supaya menjadi lebih puteh gebu menawan.
10X Vitamin C ( Vitamin C)
Membantu mencerahkan kulit dan meningkatkan imunisasi tubuh. Sewaktu mengambil sebarang makanan tambahan, anda sangat di wajibkan untuk mengambil Vitamin C dengan dos yang tinggi kerana Vitamin C membantu serapan suppelement ke tubuh dan mengekalkan ia di dalam darah. Ini secara tidak langsung meningkatkan keberkesanan supplement tersebut kerana kadara serapannya telah dibantu oleh Vitamin C. Oleh sebab itulah juga kenapa kami memberi PERCUMA Sebotol Nova Vitamin C 30 biji untuk anda makan selama sebulan.
10X Vitamin E ( Vitamine E)
Vitamin E sangat penting kerana ia boleh meresap di dalam lemak dan daging kerana ia merupakan Vitamin Larut Lemak. Vitamin E yang diambil akan disimpan agak lama di bawah permukaan kulit. Dan di atas faktor inilah kenapa Vitamin E sangat membantu untuk mengatasi masalah tompok hitam, jeragat, jerawat, pigmentasi, liang pori serta masalah kulit berminyak yang berpunca dari masalah kulit kita.
7X Ekstrak Biji Anggur ( Grape Seed)
Berfungsi sebagai TABIR PELINDUNG bagi menghalang sinaran UV Matahari yang boleh merosakkan kulit, membantu mencerahkan kulit, merawat masalah kulit rosak dan menghalangkan radikal bebas penyebab penyakit.
8X Kolagen Marine Terhidrolisis Ikan Laut Dalam ( Hydrolized Marine Coolagen))
Hydrolized Marine Collagen memberikan kadar serapan yang sangat tinggi berbanding kolagen biasa. Kolagen biasa mempunyai saiz molekul antara 10,000 – 30,000 Dalton. Setelah melalui proses hidrolisis, saiznya menjadi lebih kecil iaitu kurang daripada 1000 Dalton sahaja. Oleh kerana saiz molekul yang sangat kecil, hydrolyzed Collagen sangat mudah diserap oleh badan.
Ianya sangat berkesan untuk menegangkan kulit yang kendur, mengurangkan garis kedutan serta menjadikan wajah lebih awet muda.
6X L- Carnitine
Meninggikan metabolism tubuh bagi mengelakkan kegemukan. L-Carnitine juga berfungsi untuk membakar lemak & melangsingkan tubuh yang GEMUK. Bagi tubuh yang sedia langsing, ia membantu anda untuk terus KEKAL LANGSING dan jelita.
Bagaimana Untuk Membeli NOVA A2D SKINWHITE?

PM .. SUBMIT ORDER SEKARANG 

::-Gorgeous Shop-::



Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Any Inquiries ? Feel free to left your comment..
Appreciate that...

Tutorial untuk Para Blogger

Jom Komen

KLIK UNTUK JANA PENDAPATAN $$