raya song

Pages

OPA Snow Slimming Foam

OPA SNOW Slimming Foam kini diperkayakan dengan tambahan 3X L-Carnitine! Bertindak balas dengan polipeptida dan Kopi Ekstrak Bean, untuk keberkesanan pengurusan badan yang tiada tandingan !


Cara penggunaan OPA SNOW SLIMMING FOAM dalam 3 Langkah Menarik: Kejutan -> Dingin -> Haba. 


CARA MENGGUNAKAN OPA SNOW
+++++

- Goncang botol selama 30 saat sebelum digunakan.
- Sembur pada bahagian badan yang ingin dirawat. Ratakan mousse.
- Buat sedikit urutan 1-2 minit sehingga mousse meresap.
- Lakukan setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur 2x sehari.
- Bersedia merasai keajaiban OPA SNOW dalam beberapa minggu akan datang!

++++++



Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi. Nikmatilah formula/bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta alami dengan kulit anda!



4 Kejayaan Produk

a) Khusus
OPA SNOW adalah satu-satunya produk di dalam dunia yang mampu menggantikan senaman atau aktiviti lasak untuk tujuan melangsingkan badan, ia mampu menembusi melalui kulit anda, meningkatkan kecekapan haba dan yang paling penting OPA SNOW sangat berkesan dalam pembakaran lemak jauh ke dalam badan anda.

b) Kecekapan Tinggi
OPA SNOW berjaya meningkatkan pembakaran lemak di kawasan lemak-lemak yang tertentu, membuang struktur lemak yang tidak diingini untuk hasil yang mengagumkan, licin dan cantik.


c) Selamat
OPA SNOW merangkumi bahan-bahan yang berkualiti dan semulajadi untuk menghasilkan kesan yang unik dalam pembakaran dalaman yang panas selepas menggunakannya, namun rasa sejuk dan menyegarkan dari luaran. Sesuai untuk semua jenis kulit.


d) Keputusan Komprehensif
Pakej 4in1 badan: Pengurusan badan dengan cara yang sihat, membentuk badan ideal, Anti-kedut dan Kunci Kelembapan Kulit. OPA SNOW menyelesaikan masalah kulit yang berlemak di kawasan terdedah, kulit kendor longgar, selulit dan keadaan kulit yang kering.



Dua kali ganda pembakaran lemak yang lebih berkesan berbanding dengan terapi kecantikan kulit.



1. Kunci pelangsing
Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.



2. Abdomen Flat
OPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.



3. Pinggang Kecil
Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.



4. Kaki berbentuk indah
Sasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.



Proses Menarik

Hari ke-7
Mengalami sensasi di bahagian bawah abdomen, Rasa kehangatan di kawasan yang mempunyai lemak badan yang berlebihan, Hari berlalu dengan usus licin, Notis Abdomen lebih rendah menjadi mendatar, Loose anggaran 8 pound dengan pemakaian yang konsisten.



Hari ke-15
Nikmati perubahan pada pinggang dan berat badan, lemak Lesser sekitar paha, sihat dan dinding usus santai. Kehilangan kira-kira £ 20 dengan mudah sementara mendapat manfaat kebesaran kulit licin dan lembap!



Hari ke-21
Penggunaan berterusan selama 21 hari mengurangkan lemak di bahagian ketiak , Perhatikan lemak berkurangan sekitar pinggang, perut, merubah personaliti yang baru.



60 hari
Sebuah badan yang baru dilahirkan semula, pinggang Slim, Bawah Curvy, Menyedari mempesonakan bentuk badan dengan kulit cerah licin, jumlah penghapusan lemak badan yang tidak diingini tanpa pemulihan!






Mengapa Pilih OPA SNOW?


A) Teknologi Korea, Amanah, Dipercayai

OPA SNOW adalah produk yang bangga direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, ia menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan akhirnya semulajadi dan selamat untuk digunakan. Hanya semburan OPA SNOW di kawasan-kawasan yang berlemak dan memeteraikannya dengan urutan yang baik untuk meningkatkan kadar penyerapan. Dihasilkan dengan menggunakan formula yang sempurna seperti bahan-bahan yang berkualiti digabungkan dengan sains dan teknologi, OPA SNOW berkesan menembusi ke dalam lapisan lemak dan membakar lemak badan terkumpul tanpa merosakkan kulit atau kontur badan. Perkembangan Sains dan Teknologi OPA SNOW cemerlang sebagai produk pelangsing revolusioner, ciptaan moden, baru inspirasi dan asal itu sendiri. Satu produk menyumbang begitu banyak dalam industri kecantikan dan pengguna yang menyediakan satu teori baru dalam industri badan dengan hasil yang terbukti keberkesanan yang tinggi dan kehilangan lemak yang luar biasa.




B) Selamat dan Asli

OPA SNOW mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib. Ini ekstrak tumbuhan menyumbang dengan ketara ke dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga meningkatkan keanjalan kulit.



Kacang Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan untuk bertarung dengan kulit tidak sekata.

Minyak Jojoba: melembapkan dan memerangi penuaan.

Ekstrak Halia: pantas meningkatkan badan dan kulit metabolisme

Ekstrak Daun Imatinib : Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.

C) Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu memuji

OPA SNOW telah terbukti layak oleh seribu sukarelawan melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan, hasil menggantikan apa-apa ujian klinikal sebelum ini! OPA SNOW telah mencapai keputusan yang lebih besar selepas pelancaran rasmi dan pelepasan, berjaya lebih seratus ribu kadar kejayaan oleh pengguna sahaja, terutamanya diiktiraf OPA SNOW sebagai penyelesaian teknologi diilhamkan selamat untuk badan. Fenomena ini telah menyebabkan beberapa kejadian rompakan, mencetuskan kekurangan bekalan yang banyak di pasaran.




D) Produk Pelangsingan Direka untuk Asia

Punca obesiti di seluruh dunia yang sama, walau bagaimanapun, tubuh manusia berbeza dari timur ke barat dipengaruhi terutamanya oleh diet budaya dan faktor-faktor alam sekitar. Ia adalah penting untuk mempertimbangkan dan mengelakkan sebarang kesan yang buruk apabila menggunakan mana-mana produk.Ia adalah OPA SNOW berita baik dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia dan muntah-muntah, produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia.




Mendedahkan Resipi pengurusan dalam OPA SNOW!

Ekstrak Daun Imatinib + biji kopi Arabica + ekstrak Halia + minyak Jojoba

Satu kajian profesional mendedahkan bahawa biji kopi Arabica (kopi hijau) yang mengandungi Café sto dan Kahweol, kerja-kerja tangan dalam tangan dengan daun Imatinib untuk memecahkan lemak badan terkumpul - mereka adalah kunci untuk menghapuskan lemak yang berlebihan dari badan manusia.



OPA SNOW menggunakan Bahan Anti-Lemak



1. Lipocare
OPA SNOW juga terdiri daripada Bupleurum Chineses, Koenzim A dan kafein yang membantu dalam memulakan dan melaksanakan proses kelangsingan tubuh badan. Ia menembusi jauh ke dalam sistem badan dan memulakan proses pembakaran lemak, memakai terhenti untuk pengumpulan lemak lagi dan kulit jeruk syarat.



> Memusnahkan kulit kusam
Pembentukan kulit kusam sering membawa kepada kulit kendor dan longgar terutama di bahagian pinggang, perut, punggung, paha dan lain-lain kawasan yang cenderung kepada lemak. OPA SNOW bertujuan untuk melatihan dalaman badan dan meningkatkan metabolisme untuk memusnahkan pembentukan lemak dan kulit kusam. Peningkatan metabolisme memperkenalkan pembakaran lemak cepat, mogok lemak terkumpul, berkurangan daripada kulit kusam, curahan keluar toksin, menyelesaikan masalah sembelit, yang membawa kepada sistem badan yang lebih sihat. Mencapai sebuah badan yang merasakan lima tahun lebih muda dengan kulit yang sihat lebih cerah penuh dengan seri dan keanjalan!



2. Unislim
Unislim adalah gabungan kopi Arabica dan daun Ekstrak Daun Imatinib kedua-duanya dengan hidrofilik yang baik dalam alam semula jadi, ia berfungsi terutamanya sebagai penghalang untuk menghalang asid lemak daripada menyerap ke dalam sel-sel badan dan meningkatkan kadar penyerapan produk ke dalam sistem badan kita.



3. Lipore ductyl
Lipore ductyl adalah satu formula yang melawan selulit dan menghalang kematangan sel lemak. Ia adalah molekul khusus yang adalah peptida sintetik mengandungi tiga sisa-sisa asid amino. OPA SNOW berkesan meningkatkan peredaran mikro, meningkatkan tona kulit tidak sekata, di samping mengurangkan lipid air dan menghasilkan mantap, otot manis.



5 minit = 1000 meter berjalan
OPA SNOW meningkatkan latihan dalaman dan metabolisme menggabungkan bahan-bahan yang berkualiti seperti kopi arabika dan ekstrak daun Imatinib. Semburan OPA SNOW di kawasan-kawasan berkenaan, urut sedikit dan mengelak bahan-bahan ke dalam kulit untuk melepaskan busters lemak ke dalam sistem badan. Menambah dengan mengambil berjalan-jalan semata-mata untuk lima minit adalah serupa dengan tanpa henti menjalankan dua jam, di mana lemak degil yang dipecahkan dalam kadar yang pesat!




Produk Terbaru Slimming untuk kecantikan Tubuh Badan

(A) OPA SNOW semburan pada kulit dan menunggu pengalaman menarik dari lemak busters kami!

(Serangan lemak busters, Rasa Tindakan!)


(B) Menggali melalui kulit, biji kopi hijau, ekstrak daun Imatinib dan rakan-rakan semula jadi yang lain berjuang cara mereka melalui lapisan kulit, meningkatkan kadar metabolisme kulit!(Hanya bergerak untuk melepaskan kuasa yang lebih kuat untuk berjuang ke arah lemak badan!)


(C) Kini dengan semua rakan-rakan semula jadi tiba di pangkalan musuh di bawah kulit, rasa panas dapat dirasai jauh di dalam kerana mereka berjuang dan memecahkan sel-sel lemak selain, tanpa menjejaskan suhu kulit di permukaan.(Perhatikan permulaan sepakan senaman dalaman dan getaran notis kepada kawasan yang disembur!)


(D) Dalam dua jam, OPA SNOW berjaya mengurai minyak lemak dan mencipta satu sistem metabolik baru, meninggalkan anda lebih bersih intestinally, mendatar dan langsing luaran!(Membuang minyak lemak dan memperbaharui sistem metabolik dan menyahtoksin sisa-sisa yang tidak diingini!)




Kesesuaian Pengguna

Pernahkah anda mencuba pelbagai produk menguruskan badan tetapi akhirnya sia-sia?

Anda tidak suka bersenam dan berdiet, tetapi mahu menghilangan lemak dengan mudah?

Adakah anda seorang yang meragui produk menguruskan badan dan mahukan konsep yang lebih sihat?



(A) Wanita moden

Tidak perlu berdiet! Tidak perlu bersenam! OPA SNOW boleh membakar lemak dengan mudah walaupun dengan memakai pakaian yang bergaya. OPA SNOW boleh dibawa ke mana sahaja anda pergi dan hasilnya anda akan mendapat bentuk badan yang langsing dan menawan!



(B) Office Lady

OPA SNOW amat sesuai bagi mereka mempunyai berat badan berlebihan akibat tekanan kerja dan gaya hidup yang tidak sihat seperti kurang bersenam dan makan berlebihan. Ini akan meningkatkan keyakinan anda di tempat kerja.



(C) Ibu Selepas Melahirkan Anak

Para Ibu pasti akan menyukai produk ini! OPA SNOW akan menghilangkan selulit atau kesan kulit kendur selepas melahirkan anak serta menghilangkan lebihan lemak yang tidak diingin daripada badan ibu!



(D) Pertambahan berat badan apabila usia meningkat 

Adalah normal kepada mereka yang berusia (30-40 tahun) akan mendapat berat badan berlebihan disebabkan kadar penurunan kadar metabolisma yang ketara. Kepada mereka yang mempunyai kesedaran yang tinggi, OPA SNOW boleh membantu membakar lemak dibahagian tertentu seterusnya dapat menjaga kesihatan yang baik.




Sasaran kepada beberapa peringkat umur dan tahap Obesiti

A) Obesiti Remaja

Anak-anak muda hari ini tidak lagi seperti masa lalu. Walaupun kadar metabolisma tubuh mereka tinggi , kadar rembesan badan yang sihat, tenaga dan nutrien yang mencukupi di dalam badan, tetapi mereka hidup di bawah persekitaran yang sibuk dan tertekan, kurang aktif dan jarang bersenam. Adalah tidak mengejutkan sekiranya ramai remaja kini mengalami Obesiti. OPA SNOW adalah produk berasaskan tumbuhan semula jadi, memperkenalkan satu-satunya kaedah yang paling selamat dan berkesan untuk kehilangan lemak dengan cara yang sihat. Dengan produk ini, remaja tidak lagi perlu berlapar untuk kelihatan kurus.



B) Obesiti Dewasa

Orang dewasa yang bekerja di waktu pejabat yang panjang cenderung untuk berada dalam kategori ini: Diet yang tinggi karbohidrat dan rendah serat, duduk terlalu lama, kurang bersenam, tekanan kerja yang tinggi atau bekerja lebih masa dan akhirnya selalu lewat makan dimalam hari. Gaya hidup yang tidak menentu tersebut akan menyebabkan selera makan yang bertambah bergantung kepada individu. Manfaat terbesar OPA SNOW adalah "Anda tidak perlu bersenam, OPA SNOW akan melakukannya untuk anda", memberikan anda satu penyelesaian yang mudah dan berkesan menguruskan badan.



C) Pertambahan Berat Badan Selepas melahirkan anak

Terdapat beberapa sebab pertambahan berat badan selepas bersalin: Gangguan kelenjar Sementara untuk berfungsi mempengaruhi metabolisme pembakaran lemak, pengambilan makananan berprotein, nutrien berlebihan, malah kekurangan pergerakan dan aktivity. Apa yang diperlukan adalah menyembur OPA SNOW ke bahagian tertentu untuk kesihatan dan kecantikan badan selepas melahirkan bayi . Ianya adalah selamat untuk Ibu dan bayi juga.!



D) Pertambahan Berat Badan di Usia pertengahan 

Pertambahn berat badan adalah kejadian yang biasa berlaku di kalangan orang pertengahan umur kerana berkurangannya kadar metabolisme dan aktiviti seharian menyebabkan pembakaran kalori adalah minimum. Pembakaran kadar kalori yang sama setiap hari akan menyebabkan pengumpulan lemak berlaku. OPA SNOW dapat menyelesaikan perkara ini dengan meningkatkan kadar metabolik untuk orang pertengahan umur dengan membantu kehilangan lemak yang berkesan dan sihat.

Kisah Kejayaan



A) Office Lady yang berkeyakinan

Apabila bekerja separuh gila, saya cenderung kehilangan selera makan dan tidur untuk beberapa hari. Dengan gaya hidup yang tidak sihat tersebut, berat badan saya bertambah secara mendadak dimana saya sebelumnya langsing dan tidak gemuk. Pertambahan berat badan menyebabkan saya hilang keyakinan diri terumanya apabila berjumpa dengan pelanggan.Saya telah mencuba pelbagai cara untuk menguruskan badan tetapi tiada perubahan.



Saya terdengar tentang OPA SNOW semasa berjumpa dengan rakan sekerja yang bercakap tentang keberkesanan OPA SNOW. Saya pun membelinya kerana ingin mencuba. Saya mula menggunakan ia pada tangan saya, dan saya dapat melihat lemak di tangan saya sedikit bergetar, seolah-olah ia berada dalam senaman. Saya tahu ia berkesan dan saya terus menggunakan produk ini selama 30 hari dan saya kehilangan 10 Kg sebulan! OPA SNOW benar-benar memberi kesan yang menakjubkan! Saya sudah boleh berjumpa dengan pelanggan dengan penuh yakin! Baru-baru ini syarikat telah menaikkan pangkat saya dan saya tersenyum bangga dan gembira kerana dapat mengejar impian saya ! Terima kasih OPA SNOW, produk yang sungguh menakjubkan!



B) Mendapat Perhatian

Bulan lepas saya menyertai jamuan hari jadi kawan baik yang saya, yang mana kami sudah tidak berjumpa beberapa bulan, dan saya sangat terkejut melihat perubahan dia! Gadis berisi kini sudah tiada dan diganti dengan seorang wanita yang sangat cantik! Semua orang terkejut dan mengambil keputusan untuk bertanya apa rahsia beliau. Akhirnya dia berkata dia membeli produk jenama tempatan yang dikenali sebagai " OPA SNOW " iaitu alat untuk menambah pembakaran lemak ketika bersenam.



Saya tidak menunggu lama untuk meminta ayah saya membelinya sebanyak 3 botol OPA SNOW. Pengalaman pertama saya menggunakan produk ini adalah berasa sedikit panas seolah-olah ia menjalankan senaman tanpa henti, saya amat gembira! Rasanya ia sedang bekerja untuk saya! Saya menggunakan produk ini selama dua minggu, lemak dibadan saya hilang, Berat badan dari 65kg turun ke 57kg! Ramai kawan yang terkejut dan terus meminta saya untuk membawa lebih banyak OPA SNOW ke kampung halaman. O (∩ _ ∩) O Haha ~ betul-betul gembira dengan bentuk badan sekarang! Kini saya pula yang menjadi perhatian~



C) Inspirasi Remaja Kini!

Kecantikan artis dengan bentuk badan yang sempurna menyebabkan saya berimpian untuk menjadi seperti mereka! Tetapi untuk mengwal selera makan apabila dihidangkan dengan pelbagai jenis makanan yang enak membuatnya sukar untuk mendapat bentuk badan seperti yang diidamkan. Apa yang memuatkan saya rasa mahu menangis adalah apabila ramai perempuan di sekeliling saya adalah mereka tidak segemuk saya!



Apabila rakan sekelas saya memperkenalkan OPA SNOW, saya terus membelinya kerana sebelum ini dia memang dikategorikan gemuk! Saya mengunakan OPA SNOW setiap hari selama 2 minggu dan saya terkejut kerana berat badan saya sudah turun 5kg. Perut saya semakin kempis dan badan saya sudah nampak sedikit slim. Saya akan menggunakan produk ini dengan membuat sedikit senamam juga. Sekarang saya amat gembira kerana pinggang saya yang dahulunya 28.8 inchies sekarang menjadi 24 inchies. Gembira sangat~ sekarang nie ramai rakan sekelas saya turut menggunakannya.



D) Pertambahan berat badan selepas melahirkan anak

Pengalaman menjadi ibu apabila dapat melihat anak membesar hari demi hari memberikan kepuasan yang sangat berharga. Tetapi sesuatu perlu dikorbankan iaitu bentuk badan menjadi sudah tidak menarik lagi. Sebenarnya perubahan bentuk badan dengan mempunyai selulit atau edema sedikit sebanyak mempengaruhi keyakinan saya.



Oleh kerana terlalu banyak pantang larang untuk menggunakan produk menguruskan badan, seperti slimming pill, teh Slimming dan sebagainya menyebabkan saya mersa sangat tertekan untuk mencubanya. Saya masih mencari-cari lagi produk untuk membuang lemak cara selamat dan saya telah mendapati OPA SNOW banyak digunakan oleh ibu-ibu selepas berpantang. Dengan ramai testimonial yang yang telah berjaya saya pun terus membelinya. Dalam hanya 5 hari, bahagian perut saya yang sebelumnya menggeleber telah menjadi semakin susut. Bahagian selulit juga sudah hilang dan badan juga terasa ringan. Perut saya semakin cantik sehigga ramai yang tidak menyangka saya baru sahaja melahiran anak.!



AMACAM ?? berminat ke tak dengan Opa Opa Opa nie hehe okay kalau berminat korang boleh order dengan kami :)


PROMOSI !!
OPA SNOW SLIMMING FOAM PROMO (BUY 2 FREE 1)
 RM180(S/M)  RM190(S/S)

NORMAL PRICE

OPA SNOW SLIMMING FOAM - KOREA FORMULA
1 BOTOL OPA SNOW RM90 (S/M)
1 BOTOL OPA SNOW RM95 (S/M)
PERCUMA POS LAJU


Read more: http://www.azneyshamsuddin.com/search/label/OPA%20SNOW%20Slimming%20Foam#ixzz2oHP6L5qj

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Any Inquiries ? Feel free to left your comment..
Appreciate that...

Tutorial untuk Para Blogger

Jom Komen

KLIK UNTUK JANA PENDAPATAN $$